שילוב ACTIVE 25 בתפריט הספורטאי

סיימתם את האימון ואתם רוצים לאכול מנת חלבון טעימה ומספקת? אחרי אימון לא צריך להתפשר!

5 דברים שכדאי לכם לדעת על שילוב אקטיב25  בתפריט הספורטאי

  • דיאטה עשירה בחלבון מהווה אסטרטגיה יעילה לפיתוח מסת שריר בקרב מתאמנים.
  • את סך כמות החלבון היומית יש לפזר על פני מספר ארוחות ביום, כאשר כל ארוחה צריכה להכיל כמות של 30-20 גרם חלבון בכדי לאפשר סינתזת חלבונים בשריר באופן אופטימלי.
  • מקור החלבון של אקטיב 25 הינו מהחי ואיכותו גבוהה יותר מאשר חלבון מהצומח, כמות החלבון בכל אריזה היא 25 גרמים.
  • אכילת סנדוויץ’ מקמח מלא עם פלחי ירקות, ממרח בריא ופסטרמה אקטיב 25 מהווה ארוחה מאוזנת המספקת את דרישות החלבון למתאמנים במנה אחת.

וכמובן היא סופר טעימה בשלושה טעמים לבחירתכם:

 

למידע נוסף  והיכרות עם ACTIVE25 הקליקו כאן